">KaLaU kItA iNgIn BeRjAya MaKa KiTa MesTi BeraNi MeNgUbAh KeBiASAan-KeBiASAan KiTa YaNg TiDak BeRmaNfAaT<"

PRK UPSI...

Bismillahirrahmanirrahim...assalamualaikum w.t.w..kali nie musim tuk pemilihan majlis perwakilan pelajar IPTA/IPTS...UPSI juga tidak ketinggalan yang mana pilihan raya akan berlangsung pada 28 januari 2010..penamaan calon untuk umum dan fakulti telah berlangsung semalam..dan bagi calon etnik pula penamaan calon akan diadakan pada 29 hb nie...insyAllah diharapkan semuanya dapat berlangsung dengan baik...sesungguhnya sistem kali nie adalah berbeza dengan sistem pemilihan yang lepas..bagi saya sistem kali nie ada sedikit kelemahan ...menang kalah adat bertanding...saya suka dengan kata2 seorang sahabat seperjuangan saya iaitu “Yang Baik Anda Sokong Yang Buruk Anda Perbaiki”. Tinggi harapan saya agar sahabat-sahabat yang sah bertanding sebagai calon MPP akan datang, lebih berwaspadalah, bersaing secara berhikmah dan sihat. Ingat pejuanganmu untuk Agama, Bangsa dan Negara....harapan saya agar seorang rakan sperjuangan saya akan menang dalam pilihan raya pada kali nie....

No comments:

Related Posts with Thumbnails