">KaLaU kItA iNgIn BeRjAya MaKa KiTa MesTi BeraNi MeNgUbAh KeBiASAan-KeBiASAan KiTa YaNg TiDak BeRmaNfAaT<"

D@h SubmiT..hukhukhuk!!!!


Nampak tak paperwork tue????Berlambak kan...tengok mak cik tue pon stress semacam jer...kalau nak tau macam tuela keadaan yang menimpa pada diri saya...hahaha...tapi keadaan saya ok sikitlah daripada makcik tue...itu dah tahap gaban....apa yang nak saya kongsi disini...baru jer tadi saya hantar paperwork saya kat JHEPA...pening tau nak buat....akhirnya setelah dua bulan yer di ctue tak dapat nak settlekan ....yela sepanjang cuti ada jak program kena buat tak sempat nak fokus kat paperwork yang 1 nie...tapi bila sedar bulan ogos bakal tiba apa lagi push diri nie tuk settlekan juga paperwork tue...yela paperwork tue berkaitan dengan kemerdekaan....akhirya settle...tunggu kelulusan dari pihak HEP...kata pegawai dalam seminggu dah boleh approve....insyAllah moga apa yang dirancang dapat dilaksanakan dengan baik.....aminn.....Juriah Conding You Can Do It, dont give uppppppppppp....chayok2!!!!!!!!!

1 comment:

b@!N said...

semoga berjaya jue..

Related Posts with Thumbnails